تبلیغات
----- http://golgun.com/images/custom/newrooz.jpg راهنمای تعمیر خودرو ( Repairman ) .. ...

راهنمای تعمیر خودرو ( Repairman )
 
برای آموختن هیچ وقت دیر نیست
 
..... URL: https://d1v2koqfbb1te5.cloudfront.net/Images/Banners/468x60.png Dimensions: 468x60, Standard Name: Full Banner ---------------
/>
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 27 آذر 1393 توسط رامین اصفهانی
1.کمبود قدرت:

اولین علت:نامیزان بودن زمان جرقه و تایمینگ ها

دومین علت:شل و سولفاته شدن اتصال ها و دهانه پلاتین

 

2.دیر روشن شدن موتور:

اولین علت:کثیف بودن شمع ها

دومین علت:خراب بودن وایرها

سومین علت:نامیزان بودن دهانه پلاتین

 

3.پس زدن موتور:

اولین علت:چسبیدن وزنه های لنگری دلکو

دومین علت:به هم خوردن تنظیم دلکو

 

4.داغ کردن موتور:

علت:چسبیدن وزنه های دلکو

 

5.پیش جرقه زنی موتور:

اولین علت:شمع ها معیوب هستند

دومین علت:نامیزان بودن دلکو

 

6.مصرف زیاد سوخت در موتور:

اولین علت:معیوب بودن شمع ها

دومین علت:نامیزان بودن دلکو

 

7.موتور روشن می شود ولی خیلی زود خاموش می شود:

اولین علت:خرابی کوئل

دومین علت:خرابی خازن

سومین علت:خرابی پلاتین

 

8.موتور دیر دور برمی دارد:

اولین علت:چسبیدن اوانس ها

دومین علت:خراب بودن خازن

سومین علت:خراب بودن پلاتین

 

9.موتور دیر روشن یا روشن نمی شود:

اولین علت:خرابی کوئل

دومین علت:خرابی خازن

سومین علت:خرابی پلاتین

چهارمین علت:وایرها قطع یا سولفاته یا بریدگی دارند

پنجمین علت:شکستگی یا ترک برداشتن چکش برق

ششمین علت:خرابی شمع ها

هفتمین علت:تنظیم نبودندلکو

هشتمین علت:شکستگی درب دلکو
+ نوشته شده در  ساعت   توسط dolat khoshnod  |  آرشیو نظرات

عیب یابی در ترمزهای پرقدرت (بوستری):

عیب یابی در ترمزهای پرقدرت (بوستری):

اشکال:

علت (راه برطرف عیب)

 

1.احتیاج به فشار زیاد روی پدال ترمز:

اولین علت:معیوب بودن سوپاپ یکطرفه خلائی (ازاد کردن یا تعویض)

دومین علت:تا شدن شلنگ (تعویض)

سومین علت:گرفتگی لوله خلاء (تعمیر یا تعویض)

چهارمین علت:گیر کردن اهرم بندی پدال (ازاد کردن)

پنجمین علت:گرفتگی مجرای ورودی هوا (تمیز کردن)

ششمین علت:معیوب بودن کاسه نمد پیستون (تعویض)

هفتمین علت:گیر کردن پیستون (ازاد کردن و در صورت لزوم تعویض پیستون معیوب)

هشتمین علت:معیوب بودن دیافراگم (تعویض (فقط از نوع دیافراگمی))

 

2.چنگ زدن ترمز (گیر کردن ترمز):

اولین علت:معیوب بودن مکانیزم احساس کردن ترمز (تعویض قطعات معیوب)

دومین علت:چسبندگی سوپاپ خلاء (ازاد کردن یا تعویض قطعات معیوب)

 

3.پدال تا کف پایین می رود:

اولین علت:نشتی کاسه نمد پلانجر (تعویض)

دومین علت:بسته شدن سوپاپ جبران کننده (تعویض سوپاپ)

 

4.ترمز ازاد نمی شود:

 اولین علت:گیر کردناهرم بندی پدال ترمز (ازاد کردن)

دومین علت:درست کار نکردن سوپاپ یکطرفه (ازاد مردن – تعویض قطعات معیوب)

سومین علت:گرفتگی مجرای جبران کننده (تمیز کردن)

چهارمین علت:چسبندگی کاسه نمد پلانجر هیدرولیکی (تعویض کاسه نمد)

پنجمین علت:چسبندگی پیستون (روغنکاری و در صورت لزوم تعویض قطعات معیوب)

ششمین علت:شکستگی فنر بر گردان (تعویض)

 

5.کم شدن مایع ترمز:

اولین علت:معیوب بودن یا فرسودگی کاسه نمدها در قسمت هیدرولیکی (تعویض – پر کردن و هوا گیری دستگاه)

دومین علت:شل بودن اتصال لوله ها (محکم کردن – تعویض کاسه نمدها)




.: Designed By Night-Skin.com :.


... http://opizo.com/rSeUC .... . http://rankealexa.ir .
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس < ..... .... ........................
روزشمار محرم عاشورا